Mamografii, ecografii= VIATA

imageIn toata aceasta Nebunie, in care lumea se împarte in da pentru mamografii si nu pentru mamografii, eu am mai facut o vizita, doctorului meu oncolog, Viisoreanu!

Un Ianuarie, o simpla si banala ecografie la sâni, mi-a schimbat brusc viata!

Nu am avut timp sa ma gandesc la ce mi se intampla, sa imi fac scenarii sau sa citesc păreri pro si contra!

Stiu ca pe 18 Ianuarie pășeam pentru prima data in cabinetul medicului oncolog si pe 19 Ianuarie eram deja in operatie!

Mai stiu si ca daca nu ajungeam atunci la dansul, mai tarziu putea fi prea tarziu!

Si am un copilaș minunat, cu o boala incurabila, care ma asteapta zi de zi, acasa!

Si pentru el trebuie sa ma intorc mereu! Chiar si din morți.

Mai stiu si ca tatăl meu mi-a fost răpit de linga mine, pentru ca i s-a descoperit cancerul, mult prea tarziu! Si mai stiu ca eu încă il astept acasa, deși au trecut 14 ani si nu se mai întoarce niciodata!

Da, o banala investigație poate face diferența intre a fi sau a nu mai fi!

Din Ianuarie imi tot doresc sa va prezint echipa mea de medici care au devenit parte din viata mea, sufletul meu si rugăciunile mele!

Cine ma cunoaște, știe ca nu sunt cel mai înfocat fan al sistemului medical, ca am medici pe care ii urăsc pentru ca mi-au distrus fiul, dar am si medici pe care ii respect si in fata cărora ma înclin!

Asa cum sunt Dr Viisoreanu si Dr Stangu!

Am ajuns la ei disperata, distrusă, speriata si plângând in hohote!

Din prima clipa au știut cum sa ma faca sa zâmbesc, sa imi șteargă lacrimile si sa ma asigure ca VOI FI BINE si ma voi întoarce la fiul meu!

Teoretic, monitorizările periodice la oncologie, suna sinistru !

Practic sunt balsam pentru suflet!

De ce? Pentru ca acești OAMENI-MEDICI stiu de ce are nevoie o persoana care ajunge la ei! De un moral si un psihic mai mult decat ok. Pentru ca fiecare monitorizare la ei, e presărată de Glume, zambete si râsete in hohot!

Pentru ca nu se limitează la a trata cancerul ci si sufletul si vor sa aibă siguranța, ca atunci cand pleci de acolo, indiferent de veștile pe care le Primești, pleci sperând! Si mulțumind ca ai ajuns la ei, unde stii ca esti in siguranța!

Eu ii numesc “îngerii mei păzitori”. Pentru ca asa ii simt!

Pentru mine, investigațiile făcute in Ianuarie la sâni , nu doar mi-au salvat viata si schimbat-o, ci si m-au facut mai bogata având alături de mine o echipa de medici si oameni pe mâinile cărora ma las mereu fara sa am nici cea mai mică îndoiala! Si stiu cat de norocoasa am fost sa ajung ATUNCI la ei.

De curand a fost ziua Dl doctor Viisoreanu! Ii doresc multă sănătate si putere sa salveze cat mai multe vieți. Cum i-am zis azi, sa ne traiasca , ca sa trăim si noi!

Asa ca inainte sa citim povesti cu happy end, in care cancerul in faza incipienta, trece singur precum o viroză, sa facem o vizita intr-o secție de oncologie! Si sa ne mai gândim o data daca noi trăim in povesti sau in realitatea crunta, in care cancerul nedescoperit in timp util, UCIDE!

Eu spun DA MAMOGRAFIILOR!

Eu spun ca mamografiile SALVEAZĂ vieți!

Iar daca esti femeie si ai trecut de 35 ani, nu ai nici o scuza sa nu te duci o data pe an la o mamografie!

Nu trăim in povesti din păcate. Si nu fiecare poveste are happy-end, tot fin păcate!

Iar mai tarziu, uneori poate fi prea tarziu!

Leave a Reply

