Tatălui meu…

img_0545

Pentru ca nu mai pot sa iti spun la multi ani, m-am gândit sa iti scriu…

Stii azi dimineața, cand am realizat ca maine era ziua ta, am încercat iar si iar sa imi amintesc lucruri despre tine, despre noi. Si mi-am dat seama ca …. ti-am uitat vocea, tata!

Cand ai plecat, ti-am promis ca nu voi uita nimic despre tine si ca voi rememora mereu amintirile lăsate ca sa nu uit nimic.

Tata amintirile vizuale le am însă cu vocea…ce ma fac? Daca de 14 ani nu te-am mai auzit niciodata, am uitat si ma doare tata. Ma doare cumplit de rau.

Te rog sa ma ierți, tata! Nu doar pentru asta ci pentru toate.

Iartă-ma pentru ca de multe ori te-am condamnat si judecat. Nu stiam pe atunci ca si parintii fac greșeli. Acum stiu. Pentru ca fac si eu. Acum stiu ca uneori asa știai tu sa reacționezi si e ok. Doar ca e prea tarziu sa iti mai spun. Si e prea tarziu sa te mai aud ca imi spui ca ma ierți. Stiu ca m-ai fi iertat. Asa făceai mereu.

Iartă-ma pentru ca am fost prea naiva si egoista sa iti spun vreoadata ca te iubesc. Dar te-am iubit atunci si te iubesc si acum. Doar ca atunci speram sa mai am timp sa iti spun.  Da tata si cand ai murit la mine in brate eu tot speram ca mai avem timp. Si nu ti-am spus nici atunci macar. E unul din regretele cu care trebuie sa trăiesc si nu imi e usor. Sa stii ca acum nu mai sunt asa. Am învățat lecția in cel mai dureros mod posibil. Dar probabil doar asa as fi învățat. Stii ca mereu am avut probleme cu învățatul…

Stii, tata, anul acesta am fost suspecta de cancer si eu. Primul gând a fost ca nu pot sa ii fac si eu lui Davis, ce mi-ai facut tu. Nu pot sa il părăsesc si sa plec. Deși imi e atat de dor de tine, am ales sa raman cu el. Stiam ca nu vei vrea sa ma iei la tine desi si tie iti e dor de mine. Iti multumesc tata! Si Davis iti mulțumește. Vorbește atat de des despre tine, mai des decat aia de ti-au fost frați si surori. Stiu ca stii ca ei te-au uitat si maine nu își vor aminti ca era ziua ta. Si stiu ca vei suferi iar din cauza lor. Imi pare rau, tata!

Maine nu mai e zi de sărbătoare cum era in fiecare an, pentru noi. Ci o zi dureroasa si trista tare. Tata nu stiu câți ani ai fi facut pentru ca ma doare sa ma gandesc cum ar fi fost daca… de cand ai plecat, număr anii astia… câți au trecut de cand nu te mai am! In August s-au facut 14 tata! Nu e prea mult totusi? Nu au trecut prea multi ? Refuz sa ii las sa mi te ia si din amintiri, tata!

Ma doare tata ma doare rau si nu trece cu nimic. Însă iti multumesc pentru ca mi l-ai lasat pe Davis. Doamne cat iti seamana! Tare mândru ai fi fost cu asa nepot! In toate iti seamana. Stii ca iubeste si dansul la fel cum il iubeai tu, tata? Sigur ca stii. Si deși nu te-a întâlnit niciodata, te adora puiul mic. Ai plânge in hohote daca l-ai auzi cum vorbește cu si despre tine. Eu ii spun mereu ca il auzi si vezi dar vrea si el sa te vada. Intr-o seara era trist ca ar vrea sa te vada macar putin ca sa știe ca esti bine, acolo unde esti acum. Si nu înțelege de ce nu cobori niciodata de pe steaua ta sa te vada. I-am zis ca drumul spre stele e doar dus… de acolo nu exista întoarcere!

Nu iti voi spune la multi ani tata. Nu iti voi aduce tort si nu voi sarbatori. Doar voi plânge de dor si durere… Sper ca esti bine acolo sus pe stea si ca vei avea grija mereu ca eu si Davis sa rămânem impreuna. Sa nu plecam niciodata unul fara celălalt, nici macar spre stele. Ca e drum doar dus fara intors. Si vezi bine cat dor despărțirile. Nu as mai putea pierde niciodata pe cineva pe care iubesc atat de mult, fara sa ma pierd si pe mine , tata!

Te iubesc! Si te voi iubi mereu.

Iarta-ma…..

Leave a Reply

