Doar un Crăciun cu tine

img_3365E aproape Craciunul… frământam la cozonac si ma tot gandeam… ce imi doresc cu adevarat de Crăciun… ce ne dorim noi cu adevarat de Crăciun?

Eu stiu…la mine e simplu mereu pentru ca in fiecare an, imi doresc…doar un Crăciun cu tine! Si cred ca exista pentru fiecare dintre noi , un “tine” pe care ni-l dorim mereu, dar mai ales cand e Crăciun!

A devenit clișeu sa povestim cum de Crăciun, nu ne dorim lucruri materiale pentru ca nu astea sunt importante însă cand vine momentul  sa ne desfacem darurile o facem cu o nerăbdare uriașa deși…nu ni le doream…neaparat!

Am obosit sa citesc sloganuri si Clișee.

Eu te vreau pe tine, sa iti pot oferi sub brad toate cadourile pe Care le-ai visat!

Eu te vreau pe tine, sa am motive sa ma rog seara si sa am de ce sa deschid ochii, dimineața!

Eu te vreau pe tine, de Paste, De Crăciun, vara si toamna si primăvara.

Eu te vreau pe tine pentru ca era sa te pierd de atâtea ori, încât nu as putea sa te mai pierd nici macar in vis.

Eu mai vreau doar un Crăciun cu tine. Si Craciunul viitor, la fel voi vrea!

Eu vreau cadoul meu viu, de Crăciun, ca atunci cand il iau in brate sa simt cum ii bate inimioara!

Pentru ca ma pot lipsi de orice in viata asta, doar de tine nu!

Sarbatori line si pline de miros de Scorțișoara, zambete dulci si cadouri vii, va doresc. Sa aveți acel Crăciun cu “tine” pentru ca exista un “tine” pentru fiecare “eu” din lumea asta! Si niciun cadou nu e mai de preț , decat sa va aveti! Mai ales de Crăciun.

Doar un Crăciun cu tine imi doresc. Si anul viitor la fel. Si peste doi ani la fel. Pentru ca atat timp cat exista “cu tine”…va exista si “eu” 💜

 

 

Leave a Reply

