Sfârșit si inceput….

img_2409E momentul sa imi iau rămas bun de la 2016. Si am tot căutat o fotografie reprezentativa pentru acest an. M-am oprit la aceasta, pentru ca asa am inceput anul si sub amprenta asta am trăit fiecare zi din el.
Cifra anului 2016 este 3!
Davis a avut 3 convulsii in acest an. Deci am murit si inviat doar de 3 ori .
Nu ma plang! Erau ani in care facea 2/zi.
Cand se încheie fiecare an, am curaj sa trag linie si sa le contabilizez. Si ma gandesc cu teama care va fi cifra următorul an.
Cuvântul anului 2016, pentru mine este… VIE!
In Ianuarie am primit o noua sansa la viata. Un restart! Datorită acestei experiențe, am decis sa TRĂIESC, nu doar sa supraviețuiesc.
Acum nu mai sunt revoltata, nu ma mai întreb de ce mie, de ce tot mie! Pentru ca acum…am inteles!
Nu sunt vindecata. Nici emoțional nici fizic. E greu sa treci prin asta si sa te vindeci, însă cred si sper sa fiu pe drumul cel bun.
Am inteles si acceptat ce s-a intamplat! Iar acum, am puterea sa ma uit la atunci si sa zic…MULTUMESC!
2016 m-ai chinuit tare rau. Dar nu voi da cu pietre, acum! As vrea sa ne despărțim prieteni!
As vrea sa-ti multumesc pentru fiecare palma pe care mi-ai dat-o si pentru fiecare lecție! Mereu ti-am intors si celălalt obraz! A fost o decizie înțeleapta sa o fac.
As vrea sa-ti multumesc si pentru ca mi-ai cernut oamenii de linga mine si i-ai păstrat doar pe cei care ma merita! Restul era doar un rest….
iti multumesc si pentru ca acum, cand pleci , eu raman cu brațele si inima plină! Nimic nu imi doream mai mult !
Deci rămânem prieteni, da? Promit ca mereu cand ma voi gândi la tine, voi zâmbi nostalgic! Acum stiu ca m-ai pus in genunchi doar pentru a avea de unde sa ma ridic mai dreapta si mai vertebrală! Si sa ma mai uit si in jos, ca sa nu uit sa iubesc cerul si sa multumesc ca il pot privi sus!
Draga 2017…. te astept! Sunt mai pregătită ca niciodata! Stiu sigur ca si tu esti la fel de pregătit! Si mai stiu si ca mi-ai rezervat multe provocări! Stii ce? Let’s do IT! Le accept pe toate! Pentru ca stiu ca 2016 ti-a lasat un mesaj despre mine. Si ca tu, tu 2017 imi vei aduce soarele pe cerul meu! Stii de cand te astept ? Dinainte sa stiu si eu…. Stiu ca tu vei face dreptate si vei schimba multe ce păreau de neschimbat!
Stiu ca vei incepe in forța, încă din Ianuarie! Si asta ca sa imi dai încredere in tine.
Stiu ca il iubești pe Davis si vei face minuni pentru el! Si pentru asta iti multumesc!
Si mai stiu ca ma vrei VIE! La fel ca 2016! Si asa o sa ma lași, pentru ca mi am învățat lecțiile!
Nu imi plac despărțirile tocmai d’aia,2016 nu iti voi spune adio ci rămas bun si te voi purta cu mine mereu.
Dar ador începuturile..
Asa ca 2017… fii tu începutul meu!
🙏

Leave a Reply

