Pentru TINE

Dragul meu copilaș… in curand vom primi o foaie pe care va scrie numele tau si ca ai gradul grav de handicap permanent. As vrea sa iti explic ce înseamna asta. Este doar o hârtie pentru oameni mari. Este doar o hârtie care nu te definește pe tine. Nu înseamna ca tu esti handicapat! Nu, […]

via Pentru TINE… — Adela Chirica Blog

Pentru TINE…

FacetuneDragul meu copilaș… in curand vom primi o foaie pe care va scrie numele tau si ca ai gradul grav de handicap permanent.

As vrea sa iti explic ce înseamna asta. Este doar o hârtie pentru oameni mari. Este doar o hârtie care nu te definește pe tine. Nu înseamna ca tu esti handicapat!

Nu, iubire. Tu esti cel mai curajos si puternic copil din univers. Esti SUPEREROU, stii da? Nimeni si nimic nu va schimba asta. Tu esti motorul si doar datorită tie, multe lucruri au fost schimbate in bine, in tara noastra. Pentru ca din păcate, trăim intr-o tara in care cei care sunt speciali si SuperEroi, nu sunt tratati asa cum merita. Dimpotrivă!

Si atunci, pentru a schimba toate astea, mama ta, a inceput sa se lupte pe rand cu toti ce care nu știau sa te respecte.

Aceasta hârtie, sa stii ca de fapt, reprezintă minimul pe care aceasta tara il face pentru tine. Si pentru asta s-a luptat mama ta, atat de mult sa o obțină.

Pentru ca te-a crescut sa fii învingător si nu victima. A încercat mereu sa iti arate prin acțiunile ei, ca trebuie sa stii sa lupți mereu. Sa nu te lași niciodata învins!

Stiu ca in ultima perioada, nu am putut sa fiu mama ta asa cum meriți tu. Mai mereu eram pe telefoane sau scriam mailuri si notificari. Stiu ca am luat din timpul tau si al nostru, dar mai stiu si ca nu te-ai suparat ci dimpotrivă m-ai inteles mereu si ai asteptat cuminte sa termin si sa ma pot juca doar cu tine.

Stiu si ca nu am putut sa iti ofer multe… in primul rand nu am putut sa iti ofer o familie. Unii iti vor spune ca noi nu suntem o familie tradiționala pentru ca tu esti crescut doar de mama.

Atunci sa iti amintești cum mami te învață mereu ca noi toti suntem diferiți din fericire. Si ca a fi diferit, nu înseamna a fi inferior celuilalt. Iar eu am ales sa ma dedic doar tie. Sa imi dedic întreaga viata luptei cu boala ta si cu statul care nu știa decat sa te renege. Nu am mai avut putere sa lupt sa iti ofer si o familie tradiționala însă noi mereu am fost tare Fericiți in doi! Si sper tare sa nu ma condamni niciodata pentru asta, însă daca o vei face, sa stii ca este dreptul tau. Si ai voie sa o faci. Stii ca mami mereu te învață ce drepturi ai si ca nimeni nu are voie sa ti le ia, nici macar eu!

Poate nu imi vei înțelege mereu deciziile luate însă as vrea sa te asigur ca mereu am avut ca prioritate binele tau suprem!

As vrea si sa nu te lași niciodata afectat de ce spun oamenii din jur, deși stiu bine cat de greu e!

As vrea sa stii ca IMPREUNA am facut istorie!

Asa ca acum… de mult timp si multă lume a încercat sa schimbe aceasta lege stramba, care te obliga in fiecare an sa mergi la comisie acolo unde tie nu iti plăcea si plângeai mereu, doar ca sa convingem niste oameni ca tu nu te-ai facut bine. Pentru ca oricât as lupta eu, nu pot sa te mint ca vreodata te vei face bine si tu stii asta deja.

De acum, nu va mai fi nevoie sa treci prin tot acest calvar, prin drumul umilinței si mami nu te va mai duce la comisie. Pentru ca acesta lege s-a schimbat si tot datorită tie. Deci aceea hârtie doar asta înseamna si nimic mai mult.

Nu te va defini! Nu te va eticheta! Si nimeni nu o va putea face.

Iar de fiecare data cand te vei uita in oglinda, nu uita sa vezi acolo pe cel mai bun si puternic copil! Pe Supereroul mov!

Iti Multumesc pentru ca m-ai ales pe mine  sa iti fiu mama in aceasta călătorie.

Iti Multumesc pentru ca schimbi lumea si topești inimi!

Iti Multumesc pentru ca tu…TU CHIAR FACI LUMEA MAI BUNA!

Ce minune ca esti… 💜